VERZEND- EN VOORRAADBELEID
We doen alles om ´Op werkdagen voor 17.00u besteld, morgen in huis´ waar te maken.
Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 17.15u. Voor afleveringen in Nederland gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag, want zondags levert PostNL niet). Let op dat we altijd afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.
2. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland zijn als volgt: Verzendkosten - € 6,95 en Gratis verzending bij bestellingen boven € 55,00.
3. Is het mogelijk om de order af te halen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om een bestelling af te halen.
4. Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?
Wij verzenden binnen Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten worden per adres bepaald op basis van gewicht en afmetingen.
5. Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?
Zowel in Nederland als in België word je pakket met PostNL geleverd, tenzij de producten die je besteld hebt, groter zijn dan 100 cm. Dan leveren wij met DPD. In de rest van Europa wordt jouw pakket geleverd met DPD.
6. Leveren jullie ook op zaterdag?
PostNL levert in Nederland en België op zaterdag de pakketten af, DPD levert niet op zaterdagen.
7. Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?
Het komt heel regelmatig voor dat je order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht, grootte of de breekbaarheid van de producten. Hierbij kan het voorkomen dat één of meer pakketten in het sorteringsproces vertraging hebben opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen over de levering van jouw order via info@decocasa.nl. Ook kun je de levering volgen via de track & trace die je hebt ontvangen per e-mail.
8. Zijn alle producten op voorraad?
In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat je een melding krijgt dat je maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende toereikend is.
9. Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?
Wanneer wij jouw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 17.00, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we te allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het orderpickproces waardoor je de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder je bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.